Kurio Tab Connect Telekids 7,0 inch / roze / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kurio Tab Connect Telekids 7,0 inch / roze / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin 14-08-2019

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit, gekocht voor op vakantie, de batterij is echter binnen 1,5 uur leeg. De autolader laadt niet genoeg bij dus je hebt er alleen wat aan als je de tab thuis helemaal oplaadt. Ook de kijkhoek is onvoldoende. Je hebt alleen redelijk beeld als je er recht voor zit, met veel zon is er ook onvoldoende contrast. Ik begrijp niet dat Telekids zijn naam aan zo een slecht product verblindt. De kwaliteit is te vergelijken met een merkloze Chinese tab van rond de 50 euro. Dit houdt in dat je minimaal 50 euro extra betaald voor het 'merk' Telekids en de software, slimme marketing maar wel ten koste van onze kinderen. Koop een A merk voor 100 euro en je bent veel beter af.

Pluspunten

Minpunten

• Accu
  • Contrast en beeldkwaliteit
  • Prijs kwaliteit
  • Software niet betrouwbaar